در کتاب تکانه های استراتژیک 12 عامل زیر به عنوان تکانه هایی که در آینده باید مورد توجه مدیران سازمان قرار گیرد معرفی شده است :
1. روندهای جمعتی
2. شهرنشینی
3. بیماری و جهانی شدن
4. مدیریت منابع حیاتی مانند آب ، غذا و انرژی
5. تخریب محیط زیست
6. یکپارچگی اقتصادی
7. ترویج دانش
8. فن آوی اطلاعات
9. بیوتکنولوژی
10. نانو تکنولوژی
11. تعارض و درگیری
12. حکومت ها
به نظر شما چه تکانه های دیگری می تواند وجود داشته باشد ؟
سرانجام خلاصه ای از بازاریابی 3 رو آماده کردم تا دوستان عزیزی که فرصت نکردند کتاب را مطالعه کنند با مرور این خلاصه بتوانند برای کلاس فردا آماده باشند.
امید است در هفته های آتی با کار گروهی و تقسیم کارها بتوانیم هرچه زودتر و بهتر مطالب را در اختیار هم قراردهیم و با همکاری هم آمادگی بیشتری کسب کنیم.
پیشاپیش از بی نظمی این متن پوزش می طلبم چرا که با عجله زیادی انجام شد.
در حال تلاش هستم تا ساعت 10 امشب خلاصه ای از بازاریابی 3 رو آماده کنم و روی وبلاگ منتشر کنم .
به دوستان اطلاع دهید
یک فایل پاور پوینت بسیار زیبا که مثالی از مفهوم بازاریابی 3 می باشد که چگونه شرکت ها مجبور خواهند شد به نیاز مصرف کننده پاسخ داده و مصرف کنندگان را جزئی از چرخه تولید ارزش درنظر بگیرند نه فقط حلقه آخر آن !
باتشکر از خانم آرزو مفتاح پور جهت ارسال این فایل
حجم فایل 4.8 مگابایت
پاورپوینت بازاریابی استاد جعفری - حجم فایل 14.6 مگابایت
پاورپوینت روش تحقیق استاد جمالی - حجم فایل 1.5 مگابایت
و سرانجام..
خلاصه کتاب تکانه های استراتژیک
با تشکر از آقای محمد مزید آبادی جهت ارسال این مطلب
کتاب بازاریابی 3 کاتلر (فصل اول)
باتشکر از خانم زهرا گودرزی جهت ارسال این مطلب
دانشجویان گرامی جهت آپلود مطالب،مقالات ، خلاصه مقالات و خلاصه کتابها ، آنرا به آدرس (saleh65@gmail.com) ایمیل نمایید. تا پس از بررسی های لازم با نام شما در وبلاگ نمایش داده شود. استاد جعفری نیز از این وبلاگ بازدید می کنند و طبیعی است که دانشجویان فعال تر امتیازات مثبتی خواهند داشت.
باتشکر
آروندی
مقاله پست مدرنیسم و بازاریابی مصرف کننده در هزاره جدید
دکتر علی اکبر فرهنگی
برای دریافت این مقاله روی دانلود کلیک نمائید:
جهت آشنایی بیشتر با سوالات مطرح در انواع مقاله ها، استاد جعفری برای دو مقاله ابتدایی سوالاتی مطرح نموده اند ، اما مقالات بعدی فاقد این سوالات خواهد بود.
دانلود سوالات مقاله " نقدی بر فلسفه های بازاریابی"
دانلود سوالات مقاله " The nature and scope of marketing
" نقدی بر فلسفه های مارکتینگ " عتوان مقاله دیگری است که توسط استاد جعفری در تاریخ 91/7/16 جهت مطالعه ، ارائه شد .
جهت دریافت این مقاله با فرمت PDF روی icon دانلود کلیک نمایید.
The nature and scope of marketing "ماهیت و گستره مارکتینگ" عنوان اولین مقاله ایست که استاد پژمان جعفری در تاریخ 91/7/16 برای مطالعه اعلام کرده اند.
برای دانلود این مقاله با فرمت PDF روی دانلود کلیک کنید.
به وبلاگ دانشجویان مدیریت بازرگانی - تحول دانشگاه علوم تحقیقات خوش آمدید.
هدف از ایجاد این وبلاگ تبادل فایل های مورد نیاز ، بحث و تبادل نظر در ارتباط با دروس و مطالب دانشگاهی می باشد.
با آرزوی موفقیت برای تمام دانشجویان عزیز