وبلاگ دانشجویان مدیریت بازرگانی

فرقی نمی کند گودال کوچک آبی باشی یا دریایی بیکران ، زلال که باشی آسمان در توست!

وبلاگ دانشجویان مدیریت بازرگانی

فرقی نمی کند گودال کوچک آبی باشی یا دریایی بیکران ، زلال که باشی آسمان در توست!

ترجمه دیگری از Case study IKEA

با سپاس فراوان از مترجمین ،  خانم ها :

زهره زمانی - نرگس احمدی پور - سروناز توکلی مقدم - ژاله طاووسی تهرانی



نظرات 4 + ارسال نظر
farhad چهارشنبه 10 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:14 ب.ظ

با تشکر از همه دوستان

ariapour پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:11 ب.ظ

بچه ها از زحماتی که میکشید ممنونم

دباغیان پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:41 ب.ظ

سلام به همگی
خداقوت
به امید اینکه همه بچه ها در کارها مشارکت داشته باشن
فقط کاش همه کسایی که میاین و مطالب رو downloadمیکنن حداقل یه نظر کوچولو هم بذارن
تشکر

میلاد حریری شنبه 13 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:56 ب.ظ

با خوندن این مقاله حس خوبی بهم دست داد ولی کاش میشد این روش ها رو برای ایران هم هنجار کرد
البته ایجاد فرهنگ هم ایجاد کننده میخواد هم پذیرنده...آیا برای مصرف کننده های ایرانی کارهای این شرکت ارزش محسوب میشه!؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد